Saturday, October 13, 2012

Anniversary dan Birthday

Hai, dah lama x menulis..hehe..
Alhamdulillah, hari ini genap usiaku 26 tahun.
Tahun ni, my beloved luvly wife ajak celebrate my birthday dekat PD.
Huhu..superb...ajak satu family mertuaku dan celeb kat sini..
Walaupon agak sederhana, tapi aku tetap bersyukur kerana meraikannya bersama 
Isteri, Anak yang bijak dan keluarga tersayang...
Dan tahun ni jugalah aku buat kelainan,
Aku celebrate our 2nd Anniversary dekat Atmosphere 360 revolving restaurant..
hehe..
xde la nk bermewah sangat..tapi aku nk simpan kenangan abadi aku bersama dia 
di Menara tu..so that kalo rindu ke, gaduh2 ke, bila tgk tu dapat la mengenang satu sama lain..
ok..its all for today..
anyway, thank once again to my Beloved Wife NUR MARDHIYANA MD ZIN..
and oso my bijak son's MUHAMMAD SHAH IMAN DANISH...
HIHI...PAPA LOVE U OLZ..

1 comment: